Claustro

Claustre

La gestió escolar és un procés sistemàtic que procura enfortir el funcionament adequat de l'escola mitjançant la realització d'un conjunt d'accions, les quals busquen l'avanç del centre educatiu en els diferents aspectes fonamentals en què aquest es desenvolupa.


Personal d'Administració o Serveis

Pedro Gordo

Director Títular

Gerardo Saenz

Manteniment

Mónica Frau

Administradora

Yolanda Revilla

Porteria

Mar Baeza

Secretaria

Teresa Pardo

Tienda

Sara Ribero

Netetja

Barbara Company

Netetja

Tarsila Rotger

Netetja

Belén Galloso

Porteria

Pedro Quetglas

Cuina

Aina Martorell

ATE

Raquel Mora

ATE

Personal Docent

Comissió
d'Activitats Culturals

Programar, organitzar i coordinar totes les celebracions que es duran a terme durant el curs a nivell de centre.

Comissió de
Normalització Lingüística

  • Revisar el projecte lingüístic anterior per tal de millorar-lo.
  • Ampliació, reducció o modificació del projecte en funció dels objectius obtinguts l’any anterior.

Comissió
d'Innovació Pedagògica

  • Seguiment de la implantació del treball cooperatiu.
  • Introducció de l’educació emocional.

Comissió de Lectura

  • Implantar llegim en parella en el primer cicle de secundària.
  • Motivar els alumnes a la lectura.
  • Potenciar l’ús de la biblioteca escolar.

Comissió de Medi Ambient

  • Gestió dels contenidors de reciclatge
  • Pedagogia medi ambiental, ensenyar als alumnes:
Què va a cada contenidor.
La influència de la contaminació en el món actual (illes de plàstics, desforestació i paper, consum innecessari d’aigua...).
La importància de reciclar.
Què podem fer nosaltres (pensa global – actua local).
  • Organitzar activitats, tant a l’horari lectiu com no lectiu, relacionades amb el medi ambient.

Comissió de Mediació

Facilitar informació, compartir experiències que posin en valor la mediació com a estratègia que contribueix a regular la convivència desenvolupant actituds i habilitats relacionals positives, prevenint la violència, intervenint constructivament enfront els conflictes i propiciant la reparació i la reconciliació entre persones que passen molt de temps juntes.

Comissió de Pastoral

  • Garantir i planificar la dimensió evangelitzadora de la nostra escola.
  • Animar i acompanyar el procés de la fe dels nostres alumnes.
  • Sentir-nos intermediaris entre l'escola i l'Església perquè els nostres alumnes s'incorporen a la comunitat cristiana diària.

Comissió de
Coordinació Pedagògica

  • Revisar i actualitzar els PEC i la Concreció curricular.
  • Elaborar una memòria i avaluació a final de curs.

Comissió de TIC

  • Realitzar l'anàlisi de necessitats del centre relacionades amb les Tecnologies de la Informació i la Comunicació.
  • Dinamitzar i coordinar la integració de les Tecnologies de la Informació i la Comunicació en el centre.
  • Elaborar propostes per a l'organització i gestió dels mitjans i recursos tecnològics del centre.
  • Supervisar les instal·lacions i configuracions dels recursos tecnològics, maquinària i programari de finalitat curricular.
  • Assessorar el professorat sobre materials curriculars en suports multimèdia, la seva utilització i estratègia d'incorporació a la planificació didàctica.
  • Donar suport i assessorar el professorat sobre formació en les TIC.
  • Mantenir actualitzades el web del centre, blocs i les xarxes socials (Instagram, Facebook, Twitter)
  • Contribuir a que l'alumnat adquireixi un ús ètic i legal de les competències digitals.
  • Ajudar a confeccionar o actualitzar el Flyer i presentació digital per al dia de les portes obertes.
  • Realitzar la revista "El Pati".
Share by: